Honnan tudom, hogy a megrendelésemet megkapták?
- Amikor a megrendelés gombra kattintasz, a rendszer automatikusan küld egy e-mailt arra a címre, amit megadtál. Ez pár percet vehet igénybe, esetleg SPAM mappába is kerülhet ez az üzenet. Ha fél órán belül sem kapsz levelet, akkor érdemes újra leadni a megrendelést.
Honnan tudom, hogy a megrendelésem folyamatban van?
- Amikor munkatársaink feldolgozzák a megrendelésed, arról ismét kapsz egy e-mail, már dolgozunk a kívánságaidon. Ha bármi váratlan probléma lép fel – pl. készlethiány – e-mailben, vagy telefonon megkeresünk.
Honnan tudom, mikor érkezik a csomagom?
- Amikor a kész rendelésed, mi az MPL szolgáltatásával biztosítjuk ezt neked. A szállítónak átadott csomag megtörténte után e-mailben értesítünk. Várhatóan a következő 1-2 munkanapon belül megkapod rendelésed.
Mi módon tudok elállni az interneten történő vásárlástól?
- Javasoljuk olvasd el az ÁSZF et, annak is a 7. pontját, ott mindig naprakész információkat találsz.
Mit jelent, hogy a csomagolás sérült?
- Az áru csomagolás sérült, de maga a termék sértetlen.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
- A szállítás költség a megrendelés során automatikusan illeszkedik a megrendelésbe.
Hogyan fizethetek a megrendelésemért?
- Megrendeléskor, előre utalással
- Megrendeléskor, bankkártyás fizetéssel
(fizetési megoldásainkat folyamatosan fejlesztjük)
Szeretném a rendelésemet módosítani, vagy lemondani. Hogyan tehetem meg ezt?
- munkanapokon 13:00 és 16:00 között telefonon – (+36 / 30 / 372 9864), vagy az ugyfelszolgalat@bicibolt.hu e-mail címen.
Mit jelent a személyes átvétel?
- Lehetőség van a megrendelt csomag átvételére a bicibolt.hu telephelyén – 2200 Monor, (Bocskai utca) Piac tér 28. – hétköznapokon 13:00 és 16:00 között. A csomag átvételekor nincs lehetőség helyben fizetésre!