Honnan tudom, hogy a megrendelésemet megkapták?

  • Amikor a megrendelés gombra kattintasz, a rendszer automatikusan küld egy e-mailt arra a címre, amit megadtál. Ez pár percet vehet igénybe, esetleg SPAM mappába is kerülhet ez az üzenet. Ha fél órán belül sem kapsz levelet, akkor érdemes újra leadni a megrendelést.

Honnan tudom, hogy a megrendelésem folyamatban van?

  • Amikor munkatársaink feldolgozzák a megrendelésed, arról ismét kapsz egy e-mail, már dolgozunk a kívánságaidon. Ha bármi váratlan probléma lép fel – pl. készlethiány – e-mailben, vagy telefonon megkeresünk.

Honnan tudom, mikor érkezik a csomagom?

  • Amikor a kész rendelésed, mi az MPL szolgáltatásával biztosítjuk ezt neked. A szállítónak átadott csomag megtörténte után e-mailben értesítünk. Várhatóan a következő 1-2 munkanapon belül  megkapod rendelésed.

Mi módon tudok elállni az interneten történő vásárlástól?

  • Javasoljuk olvasd el az ÁSZF et, annak is a 7. pontját, ott mindig naprakész információkat találsz.

Mit jelent, hogy a csomagolás sérült?

  • Az áru csomagolás sérült, de maga a termék sértetlen.

Mennyibe kerül a kiszállítás? 

  • A szállítás költség a megrendelés során automatikusan illeszkedik a megrendelésbe. 

Hogyan fizethetek a megrendelésemért?

  • Megrendeléskor, előre utalással
  • Megrendeléskor, bankkártyás fizetéssel

(fizetési megoldásainkat folyamatosan fejlesztjük)

Szeretném a rendelésemet módosítani, vagy lemondani. Hogyan tehetem meg ezt?

Mit jelent a személyes átvétel?

  • Lehetőség van a megrendelt csomag átvételére a bicibolt.hu telephelyén –  2200 Monor, (Bocskai utca) Piac tér 28. – hétköznapokon 13:00 és 16:00 között. A csomag átvételekor nincs lehetőség helyben fizetésre!